Wat vragen wij van je:
+ MBO+ werk- en denkniveau
+ Minimaal 1 jaar aantoonbare recente en relevante ervaring in online klantcontact/customer care
+ Je bent enthousiast, gedreven en ambitieus
+ Je bent flexibel en houdt van innovatie
+ Je bent zelfkritisch en stelt hoge eisen aan jouw eigen werk
+ Ruime en aantoonbare ervaring met Microsoft Office
+ Affiniteit met online technologie
+ Je spreekt vloeiend en schrijft uitstekend Nederlands en Engels
+ Een pré als je daarnaast Duits, Frans en/of Spaans op uitstekend niveau beheerst in woord en geschrift
+ Je bent woonachtig in de regio Den Haag (reistijd circa 30 minuten)
Wat bieden wij je:
+ Baan voor minimaal 32 uur per week, maar onze voorkeur heeft 40 uur per week
+ Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd. Nadien een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling bij verlenging
+ Startdatum per 01-10-2024
+ Veel mogelijkheden tot groei en ontwikkeling
+ Werken in een hecht en gedreven team
+ Salaris tussen € 2.450,- en € 3.500,- bruto per maand (excl. vakantiegeld) op fulltime basis, afhankelijk van jouw ervaring
+ 8% vakantiegeld (uitbetaling in de maand mei), omdat wij van reizen houden
+ 30 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband) want wij vinden vakantie belangrijk
+ Laptop & toebehoren voor een fijne werkplek
+ Modern open kantoor
+ Deelname aan collectieve pensioenregeling
+ Reiskostenvergoeding (NS-Businesscard)
Wat krijg je ervoor terug?
+ Wij vieren de successen we met elkaar😊: Elke maand & elk kwartaal vieren wij met het hele team onze behaalde doelen (Borrel & Bites)
+ Wij groeien samen: Wij werken als team samen met behulp van de ‘Scaling up’ groeiformule (van Verne Harnish)