๐—ช๐—ฒ๐—ด๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—š๐—ฟ๐—ผ๐—ผ๐˜๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—ฟ๐˜‚๐—ถ๐—ธ ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—บ ๐—ช๐—ฒ๐—ด๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—•๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐˜€

๐—ช๐—ฒ๐—ด๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—š๐—ฟ๐—ผ๐—ผ๐˜๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—ฟ๐˜‚๐—ถ๐—ธ ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—บ ๐—ช๐—ฒ๐—ด๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—•๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐˜€
Wegter Brands

๐—ช๐—ฒ๐—ด๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—š๐—ฟ๐—ผ๐—ผ๐˜๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—ฟ๐˜‚๐—ถ๐—ธ ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—บ ๐—ช๐—ฒ๐—ด๐˜๐—ฒ๐—ฟ ๐—•๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐˜€

De naamswijziging is onderdeel van onze (groei)strategie, waarin de focus sterker ligt op de ontwikkeling en internationale verkoop van eigen merken. Dat is meteen de reden waarom Wegter Grootverbruik als bedrijfsnaam niet langer voldoet.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

๐—˜๐—ถ๐—ด๐—ฒ๐—ป ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฒ๐—ป ๐—ต๐—ฒ๐—ฏ๐—ฏ๐—ฒ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ธ๐—ผ๐—บ๐˜€๐˜
De afgelopen 10 jaar hebben we ingezet op de ontwikkeling van eigen producten en merken, waaronder een eigen pannenmerk en eigen serviesmerken. Guy Wegter, directeur/eigenaar van Wegter en vierde generatie aan het roer: โ€˜We zijn inmiddels in meer dan 40 landen actief en hebben onlangs onze eerste stappen gezet in de Verenigde Staten. Wij willen geen mainstream producten verkopen maar geloven in eigen merken met een uniek karakter. Kwaliteitsproducten onder een kwaliteits-merknaam dus.
De slogan van ons bedrijf is โ€œhappiness around the tableโ€. Dat is waar we als team iedere dag aan werken. Tafelen is beleving en we zien dat de wensen in de horeca en bij de mensen thuis steeds exotischer worden. We willen de markt een uniek, verfrissend beeld bieden.

Contact Informatie

Neem contact met ons op

Scroll naar top