HARDENBERG – De huisstijl van Recreatie Vakbeurs is in een volledig nieuw jasje gestoken. “Het was tijd om onze huisstijl te vernieuwen. De komende twintigste editie van Recreatie Vakbeurs is de perfecte gelegenheid daarvoor. De focus van de beurs ligt op gastvrijheid en toekomstbestendigheid en dat mag het logo ook uitstralen. Het nieuwe logo en de kleuren symboliseren onze identiteit en het gewenste merkbeeld: gastvrij, laagdrempelig, toekomstbestendig, vernieuwend en innovatief”, licht marketeer Rozemarijn Spieard toe namens Recreatie Vakbeurs.
De nieuwe huisstijl van Recreatie Vakbeurs is vanaf nu te zien op de eveneens vernieuwde website van de beurs. Ook op de beurs zal het ‘nieuwe jasje van Recreatie Vakbeurs’ duidelijk te zien zijn. Spieard: “Nu de beurs over iets meer dan twee maanden al plaatsvindt, begint het al stiekem te kriebelen. Ten opzichte van vorige edities is de beursvloer verder ontwikkeld en geoptimaliseerd naar de wensen vanuit de sector. Zo maakten we ruim een week geleden al bekend dat we groots en sfeervol gaan uitpakken met het segment Tuin & Park. Maar dat is niet het enige: ook de segmenten ‘Horeca’ en ‘Bijzonder Overnachten’ zijn toegevoegd aan het beursconcept.”
Op het gebied van horeca staan partijen als Délifrance Nederland, Heisterkamp Drankenhandel, Donna Italia, O’Donnel, EBike4Delivery, Nissei Softijsmachines, Lokettaria, Diversi Foods en Boerderijs. Er zijn nog een paar plekken vrij en geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Ruth Zweers via ruth.zweers@easyfairs.com.
Recreatie Vakbeurs viert dit jaar haar 20-jarig bestaan met een speciale jubileumeditie op dinsdag 15, woensdag 16 en donderdag 17 november 2022 in Evenementenhal Hardenberg. Voor meer informatie: www.recreatie-vakbeurs.nl.