In een tijd waarin verwachtingen torenhoog zijn en de wereld 24 uur per dag ‘aanstaat’, zijn tevreden klanten kostbaar. Daarom geloven we in de kracht van ultieme bereikbaarheid en échte verbindingen tijdens klantinteracties. Wanneer je huurders zich gezien en gehoord voelen en merken dat jouw woningcorporatie net dat stapje extra voor hen zet dan wordt hun verwachting overtroffen. Dit vormt de basis van een langdurige relatie met je huurder. Geen andere partij die tegen zo’n verbinding op kan!
Bij DIRECT Klantcontact staan onze empathische en getrainde klantadviseurs 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar met alle aandacht voor je huurders klaar, op de kanalen die zij verkiezen. We bieden daarbij een hoogwaardige klantenservice op elk moment dat jouw woningcorporatie ons nodig heeft. We gaan daarbij altijd voor een oplossing, zodat jouw huurders keer op keer met een tevreden gevoel terugkijken op het contact met jouw bedrijf. Om je huurders zo efficiënt mogelijk verder te helpen, werken we direct in jouw eigen systeem (BPO). Zo zijn wij dé specialist in tevreden klanten en het ideale verlengstuk van jouw bedrijf. Dat is onze belofte.