Inmiddels maken meer dan 350 hospitality-bedrijven gebruik van de diensten van Great Stay. We spreken met David Claessen, eigenaar van Great Stay, over de kenmerkende features van het platform en hoe het bedrijf samen met Pay. zorgt voor wel +70% meer upsell.
+70% upsell voor Beach Resorts en Clofers Holidays.
Een van de innovatiefste features van de Great Stay-apps is de shopmodule. Met deze functie kunnen gasten allerlei producten en diensten bestellen, direct vanuit hun smartphone. Of het nu gaat om het bestellen van verse broodjes voor het ontbijt of het regelen van schone handdoeken voor bij het zwembad: de shopmodule van Great Stay maakt het proces eenvoudig en moeiteloos voor gasten van hospitality-bedrijven. “Zo merkt Beach Resorts, klant van Great Stay en Pay, dat de shopmodule zorgt voor +70% meer upsell. En het loopt zelfs zo goed dat ze ook de snackbar bestellingen via de app willen laten lopen,” vertelt David. Ook Clofers Holidays, een luxe ski-resort keten in Oostenrijk laat gasten gebruik maken van de broodjes service in de app. “De broodjes reken je direct af via Pay. Daarna worden de broodjes bezorgd aan je appartement. En dit zorgt voor meer omzet voor Clofers.”